10 December 2008

Menariknya tentang family ehe

Hehehe utk menghilangk' bosan aku ni
aku nk create kan 1 citer ttg family aku
aku nk gtau apa yg menariknya ttg family aku ni...
so korg jgn jeles tau...sbb family korg pun menarik gak.....
cuma korg je yg xnk gtau....
1
2
3
ok mula......
yg pertama ttg family aku ni adalah aku ada ma n ayah
ma aku nme Hasnah said
ayah aku lak nme zahari sulaiman
ma aku asal org klate...huhuhu ore pasir hor
ayah aku lak org ganung kite.....org besut
pas2 drp perkahwinan mereka lahir la 9 org ank yg come2 ni
(huhuhu perasan lak)
yg pertama...farizah
yg kedua...faizani
yg ketiga...farizan
yg keempat...aku la 2 farihan
yg kelima...fazilah
yg keenam...faridah
yg ketujuh...fazli
yg kelapan.....fazlina
yg kesembilan....faziera
yg kesepuluh.....huuhuhu cukup la 9,xde dh yg 10 ni.... :)
hehehe sume nme kmi adik bradik bermula ngn huruf ''F''
cuma yg lelaki je ada mohammad kt dpan....
tp still kna ada ''F'' jgk
adik bradik aku ni rmai pempuan..
ada 7 pempuan n 2 lelaki (btul2 lelaki tau)
pas2 nme yg dmulai ngn huruf F ni plak aku saje perturunkan dkt ank sdara aku
hikhikhik nme dia Farisya Balqis....
aku yg bgi nme ni tau.....
stakat ini sajalah kisah menarik ttg family aku
yg aku blh kongsikan.....
hehehe harap2 family aku akn terus bahagia dunia & akhirat...Amin

1 comment:

i'm Lina said...

wah... famly "F"... sy famly "R"...

hehe ;)

salam kenal...